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Motivation in advertising : motives that make people buy

Pierre Martineau. -- McGraw-Hill, 1957. -- (McGraw-Hill series in marketing and advertising). <BB00074042>
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No. 巻号 注記 所蔵館 配置場所 請求記号 状態 返却予定日 予約
0001 壬生 1F_一般図書(0-8) 674-M385 0件
No. 0001
巻号
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所蔵館 壬生
配置場所 1F_一般図書(0-8)
請求記号 674-M385
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Motivation in advertising : motives that make people buy / Pierre Martineau
出版・頒布事項 New York : McGraw-Hill , 1957
形態事項 210 p., [6] leaves of plates : ill. ; 24 cm
書誌構造リンク McGraw-Hill series in marketing and advertising <BB00024552>//a
注記 Bibliography: p. 203-206
注記 Includes index
学情ID BA07206427
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Martineau, Pierre, 1905-1964 <AU00052212>
分類標目 LCC:HF5822
分類標目 DC:659.10115
件名標目等 Advertising -- Psychological aspects